Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Най-добре е да закачиш диагностика и да видиш какво става с налягането.Възможно е датчика за налягане да ти създава въпросните проблеми (да отмерва по-ниско налягане).
    Last edited by oem; d.m.y г., 20:18.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Най-добре е да закачиш диагностика и да видиш какво става с налягането.Възможно е датчика за налягане да ти създава въпросните проблеми (да отмерва по-ниско налягане).
      Както вече споменах колата няколко пъти е закачана на компютър. Единствената грешка която отчита е ниско напрежение в релето на помпата. Налягането показва че е около 75bar

      Comment


      • 75 бара е адски много. Вероятно релето се пуска само. Чисто електричарски проблем. Провери масата на управляващата верига дали не замасява някъде по-купето. А и не само масата. Провери му захранването на управляващата и на силовата. Щом имаш 75 бара помпата не се пуска по управление на селето. Търси причината.
        Last edited by oem; d.m.y г., 15:40.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Когато записва грешка в релето на помпата,значи има проблем с налягането,или е сферата/ти каза че си я сменил/или датчика лъже,или има теч някъде.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Когато записва грешка в релето на помпата,значи има проблем с налягането,или е сферата/ти каза че си я сменил/или датчика лъже,или има теч някъде.
            Да ама когато пуснеш принудително релето когато колата работи пак записва грешка за него. И всъщност не е ясно каква е точно грешката. Ако колегата даде номера ще има по-голяма яснота.

            А аз имах такъв случай на протрит кабел опиращ на маса някъде по-купето.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Когато записва грешка в релето на помпата,значи има проблем с налягането,или е сферата/ти каза че си я сменил/или датчика лъже,или има теч някъде.
              Да, сферата я сменям и всичко се оправя. Колата започва да върви перфектно но не повече от 10 мин и пак започва да полудява
              Имам 2 чифта скоростни кутии и съм разменял всички части но да си призная не знам колко са читави сферите ми. Пробвах теста за сфера който беше написан по назад във форума, но или нещо не правя както трябва или и двете сфери са отишли.
              Не знам какъв е номера на грешката която дава в релето но изписваше ниско напрежение реле помпа или слаб сигнал реле помпа... нещо подобно беше

              Comment


              • Ако имаш 75 бара в системата трябва да можеш да включиш предавки поне 6, 7 пъти преди да се пусне помпата отново. Ако това не се изпълнява така или и двете ти сфери не стават или датчика ти отчита каквото му дойде. Пробвал ли си с друг датчик?

                Понеже за релето има 4 различни грешки, а това с ниското напрежение много не е ясно кога го записва (в случая Мурджев може да е прав), аз бих тествал както самото реле така и бих проверил кабелите от ЕКУ-то до него и ако всичко там е на ред щом си пробвам с друга свера аз бих сменил датчика за налягането. Казваш, че имаш още един робот... ако не си пробвал с другия датчик пробвай.

                Принципно с диагностика и живи данни можеш да гледаш налягането в момента на превключване. Трябва да пропада на малки стъпки, както и когато помпата започне да помпи да се покачва плавно.

                P.S. Ако напишеш в профила от къде си ще е по-лесно някой да ти помогне на място, защото някои неща във форума е трудно да се разберат с хвърляне на боб.
                Last edited by oem; d.m.y г., 10:31.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ако имаш 75 бара в системата трябва да можеш да включиш предавки поне 6, 7 пъти преди да се пусне помпата отново. Ако това не се изпълнява така или и двете ти свери не стават или датчика ти отчита каквото му дойде. Пробвал ли си с друг датчик?

                  Понеже за релето има 4 различни грешки, а това с ниското напрежение много не е ясно кога го записва (в случая Мурджев може да е прав), аз бих тествал както самото реле така и бих проверил кабелите от ЕКУ-то до него и ако всичко там е на ред щом си пробвам с друга свера аз бих сменил датчика за налягането. Казваш, че имаш още един робот... ако не си пробвал с другия датчик пробвай.

                  Принципно с диагностика и живи данни можеш да гледаш налягането в момента на превключване. Трябва да пропада на малки стъпки, както и когато помпата започне да помпи да се покачва плавно.

                  P.S. Ако напишеш в профила от къде си ще е по-лесно някой да ти помогне на място, защото някои неща във форума е трудно да се разберат с хвърляне на боб.
                  По принцип релето е слабо място на Селето,по обясними причини,защото работи често на включено изключено,нагаря и се случва да залепне/но рядко/.В повечето случаи обае,проблема е в налягането,и най-вече с сферата,аз съм имал случай да сменям 3 пъти сфера с втора ръка,и колата се оправи чак като сложих чисто нова.

                  ---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:25 ----------

                  Първоначално публикувано от firefox0000 Покажи съобщение
                  Да, сферата я сменям и всичко се оправя. Колата започва да върви перфектно но не повече от 10 мин и пак започва да полудява
                  Имам 2 чифта скоростни кутии и съм разменял всички части но да си призная не знам колко са читави сферите ми. Пробвах теста за сфера който беше написан по назад във форума, но или нещо не правя както трябва или и двете сфери са отишли.
                  Не знам какъв е номера на грешката която дава в релето но изписваше ниско напрежение реле помпа или слаб сигнал реле помпа... нещо подобно беше
                  Щом вдига толкова високо налягане има вероятност проблема да е в релето,отвори кутията с бушоните и там има 50 амперово реле за втора степен на перките,пробвай с него как ще се държи колата.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Ами то има и механичен начин да се тества сферата, но това на пътя няма как да стане. За това се ходи в сервиз. Аз съм обаче твърдо за тест на релето като първо.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Ако имаш 75 бара в системата трябва да можеш да включиш предавки поне 6, 7 пъти преди да се пусне помпата отново. Ако това не се изпълнява така или и двете ти сфери не стават или датчика ти отчита каквото му дойде. Пробвал ли си с друг датчик?

                      Понеже за релето има 4 различни грешки, а това с ниското напрежение много не е ясно кога го записва (в случая Мурджев може да е прав), аз бих тествал както самото реле така и бих проверил кабелите от ЕКУ-то до него и ако всичко там е на ред щом си пробвам с друга свера аз бих сменил датчика за налягането. Казваш, че имаш още един робот... ако не си пробвал с другия датчик пробвай.

                      Принципно с диагностика и живи данни можеш да гледаш налягането в момента на превключване. Трябва да пропада на малки стъпки, както и когато помпата започне да помпи да се покачва плавно.

                      P.S. Ако напишеш в профила от къде си ще е по-лесно някой да ти помогне на място, защото някои неща във форума е трудно да се разберат с хвърляне на боб.
                      Като се замисля помпата май се включва при всяко сменяне на предавка.
                      Днеска направихме друг тест... подкарах колата докато не даде пак грешка, свалих сферата, източих я, сложих я пак същата и колата тръгна.Естествено след като покарах малко пак бъгна. Все по близо съм до мисълта че сферите са ми скапани. Но пък такъв карък ли съм,че от 2 сфери нито една да не е читава

                      Случайно да знаете от къде да си купя нова сфера?
                      А иначе съм от София, четох че колегата Mury работи в един сервиз в Орландовци? На драго сърце бих предвижил колата по някакъв начин до там да и хвърли едно око

                      Comment


                      • Добре. Да речем, че сверите не стават. Защо обаче помпата прави толкова голямо налягане след като трябва да изключи на около 40 - 45 бара? За да направи 75 трябва да работи доста дълго време което пак води до релето/датчика.

                        Ясно е че ако сферата е изтървала няма да държи налягането достатъчно дълго и при всяко превключване помпата ще се пуска. Но защо не спира на време или защо се пуска толкова често? Трябва да погледнеш хубаво реалните данни от диагностиката и да проследиш когато помпата работи дали всеки път има сигнал от ЕКУ-то или не.

                        Имаш параметър Pressure Pump: Active/Inactive

                        А най-добре потърси колегата Mury и си уговорете час да закараш в колата в сервиза.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от firefox0000 Покажи съобщение
                          Като се замисля помпата май се включва при всяко сменяне на предавка.
                          Днеска направихме друг тест... подкарах колата докато не даде пак грешка, свалих сферата, източих я, сложих я пак същата и колата тръгна.Естествено след като покарах малко пак бъгна. Все по близо съм до мисълта че сферите са ми скапани. Но пък такъв карък ли съм,че от 2 сфери нито една да не е читава

                          Случайно да знаете от къде да си купя нова сфера?
                          А иначе съм от София, четох че колегата Mury работи в един сервиз в Орландовци? На драго сърце бих предвижил колата по някакъв начин до там да и хвърли едно око
                          Нова сфера в България поне едно време беше трудно да се намери,единия вариант е от Англия там бяха по 60-80 паунда,другия вариант е от Гърция 85 евро.....другата седмица ще съм в Солун от четвъртак до неделя и мога да ти я донеса.
                          .....виж ако не намериш тук пиши.
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Добре. Да речем, че сверите не стават. Защо обаче помпата прави толкова голямо налягане след като трябва да изключи на около 40 - 45 бара? За да направи 75 трябва да работи доста дълго време което пак води до релето/датчика.

                            Ясно е че ако сферата е изтървала няма да държи налягането достатъчно дълго и при всяко превключване помпата ще се пуска. Но защо не спира на време или защо се пуска толкова често? Трябва да погледнеш хубаво реалните данни от диагностиката и да проследиш когато помпата работи дали всеки път има сигнал от ЕКУ-то или не.

                            Имаш параметър Pressure Pump: Active/Inactive

                            А най-добре потърси колегата Mury и си уговорете час да закараш в колата в сервиза.
                            Много просто батка,от скапаната сфера се е бъгясало и релето
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Проблема е решен! Оказа се сферата. Намерих една опелова и я монтирах. Какъв карък съм, смених 3 сфери (2 мои и една чужда) и всички се оказаха прецакани.
                              Сега търся от къде да си купя оригинална нова сфера. Някъде в София да знаете да се продават? Или да си я поръчам от някой сайт ?

                              Благодаря на всички, които се включиха и ми помогнаха да разреша проблема!

                              Comment


                              • Колеги мисля, че пак имам проблем със селето, този път доста сериозен. Появява се 10-на минути след като се покара сутрин колата.
                                Проблема е, че при тръгване от 1-ва скорост, колата потегля с удар. Ще се опитам да го опиша горе долу - все едно на кола с ръчни скорости отпуснеш рязко съединителя без газ, следва все едно си натиснал съединителя до долу за момент и пак го пускаш без никаква газ. Това го прави при нормално потегляне с малко настинат педал на газта. Ако го смачкаш, почти не се усеща. Удара иначе в купето се усеща мнооого сериозно.
                                По принцип със с носачи за смяна, но едва ли там е проблема защото сутрин студена при първите няколко потегляния не го прави.
                                Ако беше каре, би трябвало да "чука" при навит волан но това липсва.

                                Последната седмица се случи няколко пъти да угасне при спиране, мислех, че нещо е от газовата, защото я бърниках, но се оказа грешка 1703. Това беше в компютъра на скоростите записано.

                                Иначе, параметрите са ок, наляганете е ок, калибрацията не върши работа.

                                Дали може да е датчик или нещо механично е за смяна, не изключвам и варианта съединител - индекса за деградация беше нещо около 30000.


                                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                                Comment

                                Working...
                                X